Kövér, Beteg és Majdnem Halott

Posted on

Mindenki számára rendkívül ajánlott ez a magyar feliratos film! Érdemes végignézni! Világosan mutatja, hogy egészségünk illetve gyógyulásunk a fejünkben dől el.

Egy hozzászólás »

  1. Hello, mi tortent itt, miert kellett egy uj weboldalra bejelentkeznem, mert kulonben nem tudtam volna bejutni ide. Mar egy eve latogatom ezt az oldalt es most elegge felbosszantott. Szoval, 7 napja csinalom a lebojtkurat, ezt szerettem volna megosztani. Nekem nincs honlapom a gravataron, de azt irja…

    Válasz
  2. Es meg a WordPressbe is kulon be kell jelentkeznem, hany bejelentkezes ez?

    Válasz
  3. SZoval, lehet, hogy alaposan mellenyultam. Mindegy, mar nem bosszankodom. Nem konnyu a lebojtkura, Haromszor mar probaltam, harom nap utan visszamentem. Rengeteget kuszkodom, meg most is. Celt kell magunk ele allitani, A mostani celom, hogy a rosszul mukodo emesztesemet megjavitsam, mert szerintem itt van a kutya elasva, Minden baj, betegseg forrasa a helytelen felszivodas. Ezalatt a het nap alatt sokszor voltam mely ponton. A legnehezebb a megfelelo zoldsegek kivalasztasa, Amerikaban elek, nekem, masok a valasztasi lehetosegeim. Volt ugy hogy oklendeztem tole. Addig kell dolgozni rajta, amig a zoldsegle ihato izu lesz. Nem szabad gyumolcsoket belerakni, mert azok novelik az etvagyot. Celunk a lugositas, zoldsegekkel, Amit mar tudok,, hogy nekem jo a: gyomber, zeller, a kinai az, ami konnyen juicelhato, a magyarnak, nagyon eros az ize, az uborka, a petrezselyem, ket savanyu almat teszem bele, jobb lenne egy, de most ez van, ha valakinek nehezen indul savanyu almaval segitsen ra,es egy citromot, aki szereti a fokhagymat paradicsomot, kaposztat, is rakhat bele., vagy limet, ez elveszi a vad zold izt, Ki mit talal es ki mit szeret. Szerintem ezekkel kezdjetek, es elotte legalabb ket napig, parolt zoldsegen kell elni. A lenyeg az, hogy ne oklendezzetek tole, elviselheto legyen. En rakok bele kis vizet igy tudom csak meginni. Rengeteg mereg jon ki belolem erzem, ezert fontos a napi beontes, csokkenti a meregtelenitessel jaro tisztulasi fol;yamat mellekhatasait, mint fejfajas, es kinek mije faj azon most gyorsan vegig megy. Az otodik naptol, mar kevesebb, vagy alig lesz fajdalom es az ehseg is eltunik. Teat es vizet iszom melle eleg sokat kb napi 6-7 ketdecis, vizzel higitott zold levet iszom. A viz azertkell, hogy segitse a mergek kimosasat. Tudom, jobb lenne, ha nem raknek a zoldlebe vizet, mert akkor aktivabb lenne a meregtelenites, de nekem, most igy megy, ez az en leptekem.. A tisztulas soran erosodik a szaglasom, Mindenre erzekenyen reagalok. Figyelni kell a testszagokra, mert azok jeleznek, milyen a vizeleted, szekleted szaga Ha lugos szagod, mar erezni fogod, es tudod, hogy jo uton jarsz. Jo lenne ha a kura alatt lenne egy tarsad, aki segit neked a tovabb jutasban. Nekem a baratnom fia, aki ebben aszisztal. O nem is szamolja mar, szerintem 50 napon tul van. Ha felfuvodas jelentkezik, az azt jelenti, nagyon megterhelo az epednek, szervezetednek,a folyamat, higitsd, addig amig meg nem szunik a problema. Most csinalok, probiotikus vizet, ami a belfloram jo bakteriumait segiti visszaallitani. Buzacsirabol erjesztett viz, tele van mindenfele joval , ami a szervezetnek szukseges, Most mennem kell, ahogy lesz idom visszajovok.

    Válasz
  4. A filmbol 15 percet lattam meg, de nagyon jo, ez szerintem Magyarorszagra is illik.

    Válasz
  5. Feltettem a film linkjet a facebookomra.

    Válasz
  6. A lebojtkuran elindulni nem konnyu, mint ahogy a film is mondja minden a fejben dol el.. Amikor elhatarozod, hogy megcsinalod,, nem szabad visszariadni az akadalyoktol, hanem keresni kell a megoldast, a jobbitasra. A lebojt kura alkalmabol, visszanyered , testfigyelo kepessegedet. .Modern civilizacioban, oktalan zabalasok idejen, elvesztettuk azt a kepessegeinket, hogy hallgassunk, figyeljunk testunk jelzeseire. A lebojtkura utan, ez a kepesseg eloterbe kerul.es elesebb lesz, a cel hogy ezt probaljuk megtartani
    . Rejuvelac, nem tudom, hogy mondjak magyarul, talan erjesztett gabona csira ital. keszitese egy bogre,csiraztatasra alkalmas buzat,, rozst, arpagongyet, ki mit szeret, ki mit talal meg hamarabb. . En most buzarol beszelek, egy bogre buzat atmossuk, 8 orara vizben hagyjuk, ujbol atmossuk, lecsurgatjuk, atkotjuk vastagabb gezzel, hogy szellozon es 24-48 oraig csiraztatjuk. Idonkent atmossuk, hogy ne szaradjon ki, nedves maradjon, de ne alljon a vizben, mert akkor megrohad., Amikor, kis gyokerek lathatoak lesznek, ujbol atmossuk es felontjuk, tiszta desztilalt vizzel/ kb masfel liter., Megint hagyjuk a kicsirazott vizzel felontott magokat 24-48 oraig erjedni, 24 ora utan, mar lathatoak az erjedesi buborekok, 48 ora utan, kellemes savanyu erjesztett ital lesz. Leontjuk a magrol es a hutoben taroljuk. Ez a gyogyviz, tele van tapanyagokkal, vitaminokkal konnyen felszivodo aminosavakka, probiotikumokkal, amik a belflora gyogyitoi, segitik konnyitik a felszivodast.. Lebojthoz keverve, javitja a nehez zold izt. Savanyu kaposztat is lehet kesziteni belole. A csiramagok, meg ketszer alkalmassak lesznek arra hogy italt keszits beloluk. .

    Válasz

Hozzászólás