RSS Feed

Fibromyalgia

Posted on

Magyarul kötőszövet és izomfájdalom. A lakosság növekvő hányadát (jelenleg mintegy 5-6%) érintő állapot, amelynek a háromnegyede nő. Egyike a “titokzatos betegségeknek”. Az elsődleges szimptóma az egész test krónikus fáradtsága, amely izomfájdalommal és álmatlansággal párosul. Gyakran hozzáadódik még lupus, izületi gyulladás, irritábilis bélszindróma.

Armida Champagne (68 éves, San Diego, ingatlanügynök) írja.   “1995-ben diagnosztizáltak fibromyalgia-val. Ez és az izületi gyulladásom egyre nyomorultabbá tette az életemet. Nagyon nehezen tudtam elaludni a fájdalom miatt. Már az is fájt, ha csak feküdtem az ágyban. De ülni sem tudtam sokáig egyhelyben. Elértem azt a pontot, amikor alig tudtam valamit is csinálni a fájdalom miatt. Folyamatosan fáradt voltam. A fájdalom mindíg ott volt, különösen esténként. Az 1 – 10 skálán, 8-as volt a fájdalomszint a vállamtól a talpamig. Gyakran felébredtem miatta.

Kipróbáltam az összes létező gyógyszert, kenőcsöt, fájdalomcsillapítót. Néha segítettek egy-egy órányit, de semmi többet. 2000-ben kaptam meg a földelt lábalátétek prototípusainak egyikét és elkezdtem magam éjszakánként leföldelni. Rögtön az első éjszaka azonnal sikerült elaludnom és másnap frissen, minden fájdalom nélkül ébredtem! Alig tudtam elhinni, hogy általán nem volt fájdalmam. Azóta is testemet leföldelve alszom. TV nézés közben pedig egy földelt lábalátét van a talpam alatt.

Hébe-hóba érzek valami enyhe fájdalmat, de ez meg sem közelíti a régi szintet. Megszakítás nélkül nyolc órát alszok. Néha kilencet vagy tízet. Fantasztikusan érzem magam, rengeteg energiával. Nem is tudom mi lenne velem a földelés nélkül. Főleg mostanában, hogy az ingatlan biznisz rengeteg stresszel jár.

Néha meglátogatom az unokatestvéremet Santa Barbara-ban és hozom magammal a földelt lepedőmet is. Első alkalommal bedugtam a fali aljzatba a vendégszobában a lepedő dugóját. Nem aludtam jól és egy kis fájdalmat is éreztem. Ekkor kérdeztem meg őt a ház elektromos hálózatáról és földeléséről. “Oh, elfelejtettem mondani, hogy abban a szobában a rendszer nem földelt!” mondta. Szerencsére volt kéznél egy hosszabbító, amelyet bedugtam a konyhai (valóban földelt) aljzatba. Azonnal éreztem a különbséget és azt követően jól aludtam ott is.

A férjemen is pozitív hatással volt az, hogy testünket leföldelve aludtunk. Ő alvás közbeni enyhe légzésmegállástól szenvedett. Álmában gyakran felébredt és mint a hal a parton, kapkodott levegő után. Ezenkívül úgy horkolt, hogy nem tudtam mellette elaludni. Emiatt én mentem ágyba először, majd később követett. A földelés mindent megváltoztatott. Néhány hónap alatt a horkolás jelentősen csökkent, majd megszűnt. A légzésmegállásnak több idő kellett valamivel, de az is teljesen elmúlt. Ez már négy éve és azóta is ragyogóan érezzük magunkat.

Édesanyám életének utolsó öt esztendejét szintén leföldelve töltötte éjszakánként. Mindennapjai komfortosabbnak tűntek. 96 évesen távozott közülünk. ”

About JM

Welcome to My Blog!

3 responses »

  1. Jó olvasni ezt az egészségesebbé válásról szóló hírt. Mi impulzáló mágnesmatracot használunk naponta. Összefüggés van- e a kettő között? – szivesen olvasnék erről véleményt, állásfoglalást.
    E-mail címem ismert, várom szives válaszukat,
    Üdvözlettel Kydonna

    Válasz
    • Mi a különbség aközött, hogy leföldeljük magunkat vagy ha mágnest használunk? Bár a mágnesek megfelelő használata bizonyos gyógyulási eredményekhez vezethet, a mágnesek nem termelnek/adnak szabad elektronokat (márpedig a testünkben levő gyulladások eltüntetéséhez ez szükséges) és nem is kötik össze testünket a Föld természetesen kiegyensúlyozó elektromos frekvenciáival. Az általunk ajánlott technológia testünk leföldelésére lehetővé teszi, hogy irodánkban, otthonunkban ülve/állva/aludva is szabad hozzáférésünk legyen a Föld elektronjaihoz – ugyanúgy mintha mezítláb állnánk a parkban vagy a tengerparton!

      Válasz
  2. Köszönöm a választ!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

