RSS csatorna

Egy Újabb Tanúbizonyság

Posted on

“Szeretném megosztani tapasztalatomat.
Először is nagyon köszönöm, hogy hozzájutottam ehhez a földelt lepedőhöz!!!
Egy hónapja használom, azt vettem észre, hogy a fáradtságom a harmadik nap után elszállt. Régebben, ha nem aludtam 8-9 órát, olyan voltam, mint akit fejbe vágtak. 2-3 kávé volt az ébresztőm.
Mostanában hajnal 5-kor felébredek – magamtól – kipihenten, frissen.
Hála Istennek, nem azért vettem, mert beteg voltam, de szerintem az is fontos, ahogy a napjaim telnek, és főleg a gyulladások megelőzésére.
Hálás vagyok!
Mindenkinek elmesélem, és jó szívvel ajánlom a földelt lepedőt.
Nagy-nagy szeretettel,
Sztipich Istvánné Gabi
Budapest”

Reklámok

About JM

Welcome to My Blog!

Vélemény, hozzászólás?

