RSS Feed

Megszabadulás a krónikus hát- és derékfájástól

Posted on

Mary Mason, 66 éves, Colfax, California, USA, nyugdíjas onkológiai nővér.

“26 évet szenvedtem a deréktáji és hátfájdalmaimtól. Együtt kellett élnem velük. A fádalomcsillapítók nem használtak, a hathatós narkotikus fájdalomcsillapítókat pedig nem volt szabad szednem a munkám mellett. A Tylenol volt, amit használhattam.

Mint nővér meglehetősen szkeptikus voltam a testünk leföldelésének ötletét illetően, amikor először hallottam róla. De végül is amellett döntöttem, hogy kipróbálom – és boldog vagyok, hogy jól választottam. Mintegy négy éve alszom rendszeresen testemet leföldelve és még csak eszembe sem jutna, hogy ne így tegyek. Két vagy három napon belül már éreztem a különbséget. Emlékszem, hogy az első hétvégén felhívtam a nővérem és boldogan újságoltam el, hogy nincs több fájdalmam.

Semmi derék- és hátfájdalmam sincs addig, amíg a földelt lepedőmön alszok. Az első bizonyíték tette ezt nyilvánvalóvá a számomra, amikor két hétre lementem Floridába, hogy meglátogassam a lányomat. Nem vittem magammal a földelt lepedőt és a visszafelé utat már kínzó fájdalmak között tettem meg. Alig vártam, hogy haza érjek és ismét leföldeljem magam – a fájdalom azonnal lecsökkent.

Egy másik alkalommal kimostam a lepedőt és éjszakára kint hagytam a teraszon száradni. Amikor fájdalommentes vagy, nem is gondolsz rá. Reggel már fájdalmakkal a testemben ébredtem.

Most már szinte vallásszerűen használom és magammal viszem – bárhová is megyek. Semmi sem okozott ilyen fájdalomcsökkenést mint ez. Rendkívüli módon segítette, hogy életem minősége megváltozzon. Az én szemszögemből nézve (aki több, mint 25 évet dolgozott betegekkel) úgy vélem, hogy testünk leföldelése sok páciensen segíthet. Meg tudsz szüntetni egy csomó problémát és felgyorsíthatod a gyógyulási időszakot. Manapsága, mikor az orvosok felírnak egyféle pirulát a betegségre azonnal felírnak egy másikat is a mellékhatásokra. A beteg testének leföldelése ezeknek egy nagy részét meg tudná szüntetni. Rendkívül hatásos lehet például a műtéteket követő felépülésben és a krónikus fájdalmak leküzdésében.”

About JM

Welcome to My Blog!

Vélemény, hozzászólás?

