RSS Feed

Kidülledt Viszerek és Rossz Vérkeringés

Posted on

Roland Perez, 66  éves, Palm Desert, California, USA, orvosi filmek producere.

“A szakértők azt mondják, hogy némelyek nagy valószínűséggel öröklik a kidülledt viszereket – és úgy nézett ki, hogy az én esetemben is ez történik. Édesanyám súlyos eset volt, őt követtem. Bal lábfejem egészen a bokáig helyenként teljesen elfeketedett, főként a belső részek. Az erek egyre kisebbek lettek, a vér áramlása nem volt valami jó. Mindkét lábfejem nagyon hideg volt, és ahogy mentem, meglehetősen érzéketlenek maradtak. Sétálhattam akár hideg kövön is – nem éreztem a hideget. Nem tudtam, hogy mitévő legyek? A doktorok semmi megoldást nem ajánlottak.

Ekkor hallottam először testünk leföldeléséről és beszereztem egy földelt lábalátétet. Emlékszem jól, egy vasárnap délután volt, amikor kipróbáltam. Mintegy húsz percig feküdtem és néztem a TV-t. Előtte nem éreztem fájdalmat. Most azonban nagyon fájni kezdett. A talpam görcsölt. Felugrottam és csak annyit kiáltottam “Vége, ezt nem csinálom tovább!”.

A következő nap azt a tanácsot kaptam, hogy, amit előző nap tapasztaltam az nem ritka dolog és valószínűleg nem más, mint testem válasza a gyógyulás megkezdésére. Úgy döntöttem, hogy folytatom. Két napon belül a fájdalom teljesen elmúlott. Felváltotta egy bizsergő érzés, amely három hétig tartott. Ekkor kezdtem el észrevenni, hogy a lábaim színe világosabb lett. “Ez nem lehetséges” – gondoltam magamban, “ez nem egy olyan dolog, amit el tudsz tüntetni.” Mindenesetre határozottan kezdtek világosodni.

Régebben a lábaim nagyon kiszáradtak, berepedeztek és emiatt néha véreztek és kisebesedtek. Ez mind a rossz cirkuláció miatt. A földelt lábalátét használatával a talpam lassan puhulni kezdett. A berepedések elmaradtak, a vérzés megszűnt.

Ezek a pozitív változások két hónapon belül történtek meg. Az ötödik hónap végére a feketeség mindkét lábamból teljesen eltűnt – sőt, teljesen normálisnak néztek ki.

Feleségem is kidülledt viszerekkel küszködött. Testszínű krémmel kenegette, úgy próbálta meg eltüntetni őket. Aztán őt is elkezdtük leföldelni rendszeresen. Az egyik lába hat hét után teljesen kitisztult. A másikon még látható egy halvány lilás sáv. Lábai nagyot javultak és a rendszeres leföldelésen kívül semmi mást nem csináltunk velük.”

 

 

 

About JM

Welcome to My Blog!

2 responses »

  1. Sziasztok, ilyent hol lehet beszerezni, mennyiért, és van róla még valamilyen infó? Köszönöm
    Patricia

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

