RSS csatorna

Ismét Egy Tanúbizonyság a Tanfolyamról

Posted on

“Kedves Gyula !

Nagyon köszönöm azt a hétvégét neked. Ez első oktatási nap végére nekem szárnyaim nőttek.  Úgy fel voltam dobódva, olyan boldog voltam, és nagyon vártam már a vasárnapi oktatást. Elég régóta érdekel az energiával történő gyógyítás, de még nem éreztem azt, hogy bármelyik tanfolyamon részt vegyek. De ! Amikor a te hirdetésedet elolvastam , egyből eldöntöttem, hogy ide el kell mennem, és azt kaptam amit vártam.
Nem volt hókusz-pókusz, minden amit tanultunk megmagyarázható.
Volt már sikerélményem is. A párom aki egyébként nem hisz ilyen dolgokban, befeküdt a kezem alá mert megütötte az oldalát és nagyon fájt neki. Sokáig természetesen nem hagyta magát, de az a 10 perc amíg kezeltem nagyon hatásosnak bizonyult, ugyanis nagyon lecsökkent a fájdalma, és szinte már nem is érezte.
Az a cél, hogy minden családban legyen egy gyógyító nagyon hasznos lehet. Segítettem a páromon, és most lázas a fiam is.
De itt megtorpantam. Ugyanis nagyon fáj a feje, és 39 fokos láza van.Próbáltam a lázát lehúzni, sajna ez nem működött. Hogyan kezeljem ? Ugyanis azt tanultuk, hogy a fej ha fáj, akkor túl sok az energia. Most tanácstalan vagyok. Várok egy kis segítséget.”  (teljes név).

(Privát emailben válaszoltam.)

Reklámok

About JM

Welcome to My Blog!

Vélemény, hozzászólás?

