RSS Feed

Tényleg Működik a Távgyógyítás?

Posted on

Az egyik leggyakoribb kérdés, amely biztosan előjön a beszélgetések folyamán az energiagyógyászattal kapcsolatosan, hogy csakugyan működik-e a “távgyógyítás”? A május végi tanfolyam keretében alaposan megtárgyaljuk ezt, most nem megyünk bele a részletekbe. Egy biztos: nem hit kérdése, hogy működik-e vagy sem? Nagyon is működik, sőt, bizonyos esetekben nagyobb a hatásfoka a “távból” végzett gyógyításnak, mint a közvetlen (pl. kézrátételes) kezelésnek. Meg fogjuk érteni, hogy azon a szinten, amin gyógyítunk nincsenek sem időbeli, sem térbeli korlátok (teljesen mindegy, hogy egy méterre vagy ötezer kilométerre vagyunk a pácienstől)..

Álljon itt egy példa a saját megtapasztalásaimból.  Ismerősünk hívott bennünket telefonon. Elmondása szerint szombat délelőtt a rohammentő szállította kórházba alsóvénás trombózissal. Kérte, hogy próbáljak meg segíteni. Én azonnal nekiálltam – majd egy óra elmúltával megismételtem (mintegy 100 km távolságból). A végeredmény? Ismerősünk sokkal jobban lett, majd késő délután (az orvosok megrökönyödésére és minden tiltakozása ellenére) elhagyta a kórházat (mert úgy érezte, hogy teljesen meggyógyult) és kedvesével vacsorázni mentek egy étterembe. (Természetesen ez nem az én javaslatom volt, maga döntött így). Én csak másnap szereztem tudomást a dologról, amikor felhívott és örömmel számolt be az eseményekről.

A Tanfolyamon (többek között) megtanuljuk, hogyan lehet hathatósan a távolból is gyógyítani, amelynek számos előnye van (pl. ismerős a kórházban, vagy például beteg gyermekünket nem kell éjszaka felébreszteni, hanem a másik szobából tudjuk gyógyítani, stb.).

About JM

Welcome to My Blog!

4 responses »

  1. igen nekem is müködik sikerrel

    Válasz
  2. szia esettanulmányokkal kicseréljük a tapasztalatainkat?
    leirnál konkrétan folyamatában-hogyan ment nálad milyen módszerrel a távgyógyitás? köszi

    Válasz
    • Szia, Tobb modszer is letezik – es azok kombinacioja. Termeszetesen, orommel cserelek tapasztalatokat! Viszont a tanfolyamon ez logikusan ossze lesz foglalva, maga az elmelet, gyakorlat, a mi es miert. Es ha most fejest ugrok a tema kozepebe, akkor sokak szamara nem lesz vilagos a dolog, sot zavaros is lehet.

      Válasz
  3. nem tudok hozza szolni maskent csak anyit, hogy en tegnap elot irtam a Mohacs urnak, hogy nagyon faj a vallam mar az orvosoknal is voltam de nem segittettek a sok inekciok meg a sok fajdalomcsillapitok es o csak anyit valaszol vissza nekem, hogy valtoztassak a fekvohelyemen es bizony ma mar ez a 3ik nap es szinte hihetetlen de jobban erzem magam mert meg faj a vallam de nem az a vad fajdalom amit honapokig ereztem.

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

