RSS Feed

Láz Elmúlasztása

Posted on

Van egy dolog, amelyet érdekes módon nem nagyon tanítanak gyógyító tanfolyamokon – pedig a “családi gyógyítónak” alapvetően szüksége van rá. Ez nem más, mint a láz elmúlasztása.

Elsőként nagyobbik lányomon próbáltam ki néhány évvel ezelőtt a gyakorlatban (egyébként számomra ritkán adódik olyan helyzet, hogy a láz lenne a probléma). Telefonon hívott, hogy 39 fok feletti lázzal fekszik. Odasiettem és valóban pocsékan érezte magát. Alkalmaztam a régebben tanult technikát, amely egy egyszerű manuális rutin, elvégzése maximum néhány percig tart. Sok változást ekkor nem tapasztaltam, talán annyit, hogy nyugodtabban pihent, békésebbnek tűnt. Fél óra elteltével megismételtem a rövid kezelést. Ezután megérkezett kisebbik lányom, aki jelezte, hogy ott marad szívesen, én elmehetek.

Mintegy másfél óra múltán hívtam őket kíváncsian és meglepődve vettem észre a nagy zajt a telefonban. Kérdésemre kiderült, hogy egy étterembem voltak – Nagylányom olyan jól érezte magát, hogy vacsorázni támadt kedvük! Mindez alig két órával a 39 fokos láz mérése és az első kezelés után (lázcsillapító pirula nélkül).

Az említett technikát is tanulni fogjuk (sok más egyéb mellett) a május végi tanfolyamunkon. Minden érdeklődőt sok szeretettel várunk!

About JM

Welcome to My Blog!

One response »

  1. Kedves Gyula!
    Azt lehet tudni, a cikkekben említett földelő “eszközök” hol szerezhetőek be?
    Cserébe én is küldök egy-két egészségtippet , amit kevesen ismernek 😀
    üdv
    Gábor

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

