RSS csatorna

Utazó Lepedő

Posted on

Bárki, aki átrepüli az óceánt vagy 6-7 időzónányi távolságot utazik tudja tapasztalatból, hogy milyen nehézségeken kell átesnie a megérkezés után. A szervezet hozzá van szokva a régi időzónához és az új helyen – szó szerint – azt sem tudja, hogy nappal van-e vagy éjszaka? A legfőbb probléma az éjszakai alvás hiánya, illetve a nappali álmosság és fáradtság. Ilyenkor ajánlatos néhány napi türelmi időt adni magunknak az akklimatizálódáshoz. Persze, mindenki szeretné, ha ez az átmeneti, “csak tengek-lengek” időszak minél rövidebb lenne.

Most, hogy iderepültem Floridából (hat időzóna különbség) először hoztam magammal egy speciális “lepedőt”, annak a reményében, hogy segít megoldani ezt a problémát. Az első éjszaka nem használtam – meg is lett az eredménye. Este hatkor mentem aludni és éjfél után egykor már fent is voltam és csak “kukorékoltam” az éjszaka második felében mindenféle álmosság nélkül – hogy aztán nappal úrrá legyen rajtam a fásultság és kimerültség. A második éjszakára aztán előhalásztam a bőröndből a csodalepedőt.

Nem is hagyott cserben! Tökéletesen leföldelt és óriásit aludtam, teljesen kipihenve ébredtem (kb. este 9-től reggel fél 7-ig). Azonnal sikerült felvenni tökéletesen a helyi életritmust, amire egyébként általában 4-5 napra lenne szükségem. A “lepedő” használói hasonló eredményeket jelentettek – jó volt megerősíteni ezt saját tapasztalataimmal. A gyártó készít egy kisebb méretű lepedőt kimondottan utazók számára, amely könnyű és kis helyen is elfér. Számomra egyértelmű, hogy ezentúl bárhova is megyek, mindíg magammal biszem. Brutálisan könnyebbé teszi az életet.

Reklámok

About JM

Welcome to My Blog!

14 responses »

  1. Kedves JM,

    Egy kerdesem lenne csak. Meg tudna mondani hogy hol lehet beszerezni ezt a “lepedo”-t?

    udv:

    I

    Válasz
  2. Szia JM

    Engem is érdekelne a lepedő!
    Kaphatnék tájékoztatást?

    Előre is köszönnöm!
    Free

    Válasz
  3. Háriné Kiss Mária Anna

    Sajnos a lakásomban nagy a sugárzás, szükségem lenne a lepedőre. Nem tudom, hogy hol lehet beszerezni, és mi a neve.
    Tisztelettel: Háriné

    Válasz
  4. Takács Istvánné

    Érdekelne engem is a lepedő,hol lehet megkapni,és menyi az ára?Üdv.további szép napot Judit!

    Válasz
  5. Simon Zsuzsa

    Kedves Gyula!
    Érdeklődéssel olvastam cikkeidet a földelésről. Szeretnék konkrét információt arról, hogy hol lehet olyan eszközhöz vagy lepedőzöz jutni, ami az éjszakai földelést lehetővé teszi.
    Üdv, Zs.

    Válasz
  6. Révész Károly

    Engem is érdekelne a lepedő, hogyan juthatok hozzá?
    Köszönöm előre is az infót.
    Minden jót!

    Válasz
  7. Kedves Gyula!
    Nagyon érdekelne ez a speciális földelő lepedő, hogy hol lehet beszerezni.
    Válaszát előre is köszönöm.
    üdv Andy

    Válasz
  8. Üdvözlöm, engem is érdekelne, hol lehet kapni és mennyibe kerül egy ilyen lepedő?

    Válaszát előre is köszönöm: Zsuzsa

    Válasz
  9. Takács Sándor

    Tisztelt Honlap Szerkesztőség !
    A földelt lepedő beszerzési lehetőség érdekelne ,kérem tájékoztassanak a lehetőségekről .

    Köszönöm Tisztelettel : Takács Sándor 30-9984-092

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

